OPĆI UVJETI POSLOVANJA-UVJETI KORIŠTENJA
Informacije o trgovačkom društvu
Visi Media d.o.o. za trgovinu i usluge (skraćeno Visi Media),
HR-21000 Split, M. Getaldića 21,
Info telefon: +385 91 527 60 30 – Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika,
Adresa elektroničke pošte: info@megabajt.hr ,
Radno vrijeme korisničke podrške:
- radnim danom od 8:00 do 18:00 sata
- vikendom 10:00 do 15:00 sat
Opći uvjeti poslovanja propisuju uvjete i pravila za korisnike i odnose se na korištenje Web trgovine megabajt.hr. Korištenjem Internetske stranice Web trgovine korisnici iskazuju da se slažu s ovim Općim uvjetima poslovanja, te pristaju na korištenje Internetske stranice megabajt.hr u skladu s njima.
Prije naručivanja ili otvaranja korisničkog računa u Web trgovini (u Web trgovini možete naručivati proizvode i kao ‘Gost’, bez otvaranja koriničkog računa) detaljno pročitajte Opće uvjete poslovanja. Uz svaku narudžbu Kupcu je omogućeno da pročita Opće uvjete poslovanja.
U svakom trenutku Kupac može zatražiti brisanje svog korisničkog računa u Web trgovini.
Općim uvjetima poslovanja možete pristupiti u dnu web stranica web trgovine megabajt.hr.
Sklapanje ugovora o prodaji proizvodau Web trgovini primjenjuje se zakon Republike Hrvatske. Ugovor se sklapa na hrvatskom jeziku.
Izmjene Općih uvjeta poslovanja primjenjuju se na skalpanje ugovora o prodaji proizvoda u Web trgovini sklopljene nakon što izmjene stupe na snagu
SKLAPANJE UGOVORA O PRODAJI PROIZVODA
- Tvrtka Visi Media d.o.o. pruža online uslugu putem svoje internet stranice na domeni megabajt.hr (u nastavku Web trgovina),
- Općim uvjetima poslovanja su uređena pravila za kupnju proizvoda prikazanih u Web trgovini i podlogu za sklapanje ugovora o prodaji proizvoda, registraciju Vašeg korisničkog računa, kao i za korištenje svih ostalih usluga,
- Detaljni podaci o proizvodima u Web trgovini, kao što su svojstva proizvoda, cijena i druge karakterisitke, predstavljaju Kupcu osnovu za generiranje narudžbe i dobivanje ponude, od strane Web trgovina, za sklapanje ugovora o prodaji proizvoda,
- Podaci koje Kupac daje prilikom generiranja narudžbe trebaju biti točni, istiniti i aktualni, u suprotnom web trgovina može narudžbu Kupca odbiti. Prije nego što Web trgovina odbije narudžbu pokušat će Kupca kontaktirati radi utvrđivanja točnih podataka koji omogućuju realizaciju ponude od strane Web trgovine prema Kupcu. Narudžbu će odbiti kada je:
– temeljem navedenih podataka koje je Kupac dostavio nemoguće realizirati narudžbu i ponudu,
– temeljem navedenih podataka koje je Kupac dostavio nemoguće ispravno uručenje pošiljke.
- Kupac generira narudžbu na način da nakon odabira proizvoda i njegovih karakteristika, dodaje proizvode u ‘Košaricu’, te slijedi daljnje upute na Web trgovini. U svakom trenutku prije potvrde narudžbe Kupac ima mogućnost promjene sadržaja ‘Košarice’ (brisanje proizvoda, promjena količine, dodavanje novih proizvoda, …) . Potvrdom narudžbe znači da je Kupac podnio zahtjev za generiranje ponude od strane Web trgovine prema Kupcu za proizvode koje je Kupac odabrao u ‘Košarici’, a koja predstavlja podlogu za sklapanje ugovora o prodaji proizvoda.
- Nakon potvrde narudžbe, Kupac će primiti e-mail sa osnovnim podacima o narudžbi:
- broj i datum narudžbe,
- naziv proizvoda, količina, cijena
- trošak dostave, način dostave,
- način plaćanja,
- primjer uplatnice u slučaju plaćanja internet bankarstvom po predračunu i bar kod za plaćanje,
- adresa za naplatu i adresa za dostavu,
- podatke web trgovine,
Ovaj e-mail će pored gore navedenog sadržavati informacije o načinu podnošenja prigovora i pravilima za jednostrani raskid ugovora o prodaji. Ova e-mail poruka predstavlja samo potvrdu da je Web trgovina zaprimila potvrdu Narudžbe Kupca.
- Nakon što Web trgovina zaprimi potvrdu Narudžbe od strane Kupca, Kupac će putem e-maila, a nakon provjere narudžbe, biti obaviješten o potvrdi realizacije narudžbe ili o odbijanju narudžbe za kupnju proizvoda iz Web trgovine s navedenim razlogom odbijanja.
Druga e-mail poruka-Potvrda realizacije Narudžbe ujedno znači da je sklopljen ugovor o kupoprodaji Proizvoda koje ste odabrali pod uvjetima opisanim u ovim Općim uvjetima poslovanja.
- Prije potvrde o realizaciji Narudžbe, Kupac narudžbu u bilo kojem trenutku može otkazati. Ukoliko se Kupac odluči otkazati narudžbu, dobit će email s potvrdom o otkazu narudžbe.
- Prihvaćanjem Općih uvjeta poslovanja Kupac je podnio zahtjev za izdavanje PDV računa umjesto običnog računa (bez podataka o kupcu) i da prihvaća da će PDV račun elektroničkim putem biti poslan na e-mail adresu koju je Kupac naveo.
CIJENE I NAČINI PLAĆANJA
- Maloprodajna cijena u Web trgovini je personalizirana na osnovi sustava automatiziranog donošenja odluka,
- Navedene cijene uključuju PDV
- U Web trgovini možete platiti na jedan od sljedećih načina:
– kreditnim karticama jednokratno ili na rate
- American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro jednokratno,
- American Express kreditnom karticom do 12 rata,
- Diners i Discover kreditnom karticom do 36 rata,
- Maestro karticama Erste banke, Istarske Kreditne banke, Sberbank-a, Kent banke, Agram banke i Slatinske bake do 12 rata,
- MasterCard i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke do 24 rate,
- Visa i Maestro karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata.
U slučaju otkazivanja narudžbe ili promijene načina plaćanja, prilikom online plaćanja kreditnom karticom, Kupac, za povrat novca, treba obavijestiti Web trgovinu na e-mail info@megabajt.hr
– Virmansko plaćanje doznakom na račun
- Kod izbora ovog načina plaćanja, Kupac će na svoju e-mail adresu dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji treba uplatiti vrijednost narudžbe. Kupac uplatu potom može izvršiti na način na koji inače plaća svoje račune.
Po zaprimljenoj uplati, Web trgovina započinje obradu narudžbe Kupca. Ukoliko se datumi potvrde narudžbe i zaprimanja uplate budu razlikovali, moguće je pomicanje datuma isporuke. - Ukoliko Kupac odabere virmansko plaćanje doznakom, uplaćena sredstva od strane Kupca se moraju knjižiti na račun Visi Media u roku valute plaćanja naslovljene u ponudi Web trgovine, u suprotnom ponuda prema Kupcu može biti poništena. Potvrdu narudže možete poslati ponovo odabirom drugog načina plaćanja ili pravovremenim virmanskim plaćanjem doznakom.
- Izvršenje narudžbe koju Kupac plaća putem pružatelja platne usluge počet će kada pružatelj platne usluge primi od Kupca nalog za plaćanje i kada taj nalog postane neopoziv u skladu s odredbama zakona kojim se uređuje platni promet.
– Plaćanje pouzećem
- Svoj proizvod Kupac može platiti i pouzećem uz prethodnu uplatu 10% iznosa narudžbe na žiro račun Web trgovine, a ostatak iznosa Kupac plaća dostavnoj službi po primitku proizvoda.
Detaljnije na poveznici: https://megabajt.hr/dostupni-nacini-placanja/
Cijene proizvoda u Web trgovini su podložne promijenama kao i promijena asortimana, ali takve promjene neće štetitii uvjetima iz već sklopljenih ugovora o prodaji proizvoda niti prava Kupaca.
REKLAMACIJA PROIZVODA
- Web trgovina jamči za kvalitetu proizvoda koje jamči proizvođač proizvoda.
- Ukoliko Kupac smatra da je Proizvod koji je isporučen neispravan, može podnijeti prigovor u skladu s relevantnim zakonskim propisima i odredbama iz Općih uvjeta poslovanja.
- Web trgovina omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute slanjem proizvoda za koji se podnosi prigovor uz pismeni opis nedostatka proizvoda putem pošte na adresu Web trgovine:
Visi Media d.o.o., HR21000 Split, M. Getaldića 21.
- Prigovor Kupac može poslati i preporučenim pismom ili nekim drugim oblikom dostave, odnosno putem elektroničke pošte info@megabajt.hr, te će po primitku prigovora Web trgovina obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru.
- Na sve primjedbe i prigovore web trgovina će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora i proizvoda za koji se podnosi prigovor. Kako bi Web trgovina sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdila primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorila, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.
- Ukoliko je prigovor poslan putem e-maila Proizvodi moraju biti poslani na gore navedenu adresu bez odgađanja, a kako bi se prigovor mogao pravilno razmotriti.
- Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Web trgovina nije znala niti morala znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Prodavatelj ne odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti i ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike. - Prilikom podnošenja prigovora Kupac ima pravo:
– zahtijevati zamjenu Proizvoda s Proizvodom bez nedostataka,
– zahtijevati uklanjanje nedostatka.
– podnošenje izjave o sniženju cijene (uz naznaku na koliki iznos) ili jednostrani raskid ugovora, ako nedostatak bude značajan, te ako se nedostatak nije uklonio ili se ne može ukloniti, a Proizvod nije zamijenjen novim u skladu s pravilima o odgovornosti za materijalne nedostatke. Ako je nedostatak neznatan Kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
- Ako se prigovor ne uvaži, Proizvod će biti poslan natrag zajedno s mišljenjem o neopravdanosti prigovora.
- Prilikom preuzimanja pošiljke Kupac treba provjeriti da ista nije oštećena. U slučaju kad se utvrdi oštećenje Proizvoda, Kupac mora zatražiti od dostavne služb-prijevoznika ili osobe koja mu je predala Proizvode na lokaciji za preuzimanje da sastavi zapisnik o oštećenju pošiljke.
ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
- Sukladno uredbi Europske unije, Web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.
- Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.
- Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.
- Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link):
Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova - Za detaljnije informacije Kupac se može obratiti i zatražiti putem e-maila:
POVRAT ROBE – JEDNOSTRANI RASKID KUPOPRODAJNOG UGOVORA
- Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana.
U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, gore navedeni rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, gore navedeni rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, gore navedeni rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
U slučaju sklapanja ugovora o uslugama, ugovora o isporuci robe koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neutvrđenoj količini, kao i u slučaju sklapanja ugovora kojemu je predmet digitalni sadržaj koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, gore navedeni rok započinje teći od dana sklapanja ugovora. - Pravo na jednostrani raskid ugovora Kupac može ostvariti na sljedeći način:
- Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti Web trgovinu o svojoj odluci da raskine ugovor, i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
- Kupac može jednostrano raskinuti ugovor tako da obrazac za jednostrani raskid ili drugu nedvosmislenu izjavu o raskidu ispuni i pošalje Web trgovini elektroničkim putem na e-mail adresu: info@megabajt.hr.
Web trgovina će bez odgađanja dostaviti Kupcu na njegovu e-mail adresu potvrdu o primitku izjave o raskidu ugovora.
Kupac je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s odredbama ovih Općih uvjeta poslovanja (prema Članku 81. Zakona o zaštiti potrošača). - Iskoristi li Kupac svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz Općih uvjeta poslovanja, Kupac i Web trgovina nisu dužne ispuniti svoje obveze iz ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija i ugovora sklopljenog na daljinu odnosno ako je ponudu za sklapanje ugovora dao Kupac, Kupac i Weeb trgovina nisu dužne sklopiti ugovor.
- Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno ovim odredbama Općih uvjeta poslovanja, obavijestio Web trgovinu o svojoj odluci da raskine ugovor.
- Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka gore navedenog roka pošalje robu ili je preda trgovcu odnosno osobi koju je Web trgovina ovlasti da primi robu.
- Kupac ne smije koristiti digitalni sadržaj ili digitalne usluge te ih ne smije stavljati na raspolaganje trećim osobama.
- Kupac snosi izravne troškove povrata robe na koje se jednostrani raskid ugovora odnosi.
- Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti vraćenih proizvoda koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
- Web trgovina će izvršiti povrat uplata primljenih od strane Kupca bez neopravdanog odgađanja, ali najkasnije u roku od 14 dana od datuma primitka izjave Kupca o jednostranom raskidu ugovora. Web trgovina može odgoditi povrat uplata od strane Kupca, za proizvode na koje se odnosi jednostrani raskid ugovora, sve dok Web trgovina ne primi od Kupca vraćene Proizvode, odnsno nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag Web trgovini, ako bi o tome Web trgovina bila obaviješten prije primitka robe.
- Web trgovina će izvršiti povrat uplata primljenih od strane Kupca služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja, osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da Kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
- Web trgovina nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat izričitog izbora vrste prijevoza od strane Kupca, a koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.
- Obrada osobnih podataka provodi se u skladu s odredbama propisa kojima se uređuje zaštita osobnih podataka.
- U slučaju jednostranog raskida ugovora Web trgovina može spriječiti Kupca od daljnje upotrebe digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, posebice tako da mu onemogući pristup digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi ili ugasi korisnički račun Kupca.
- Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u slučaju ako je:
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima