Zvučnici Neodimijski driveri: 40 mm
Frekvencijski raspon slušalica: 20–22000 Hz
Osjetljivost slušalica: 98 db
Impedancija slušalica: 32 Ohm
Ukupna harmonijska distorzija slušalica: < 3%
Kontrole glasnoće slušalica: Kontrole na uhu
Mikrofon
Frekvencijski raspon mikrofona: 100Hz–10000Hz
Uzorak mikrofona: Dvosmjeran
Osjetljivost mikrofona: -48 db
Impedancija mikrofona: 2200 Ohm
Uklanjanje buke mikrofona: Da
Pozicija mikrofona: Uvlačiva
Utišavanje mikrofona: Kontrole na uhu
Povezivost
Vrsta konektora: USB ili 4-Polni 3.5mm sa uključenim adapterom
Dužina kabela: 3 m
Materijal kabela: Guma
Adapter: 3.5 mm, 4-Polni utor
Dijeljivi utor: Da
Uklonjivi kabel: Da
Megabajt.hr se prilagođava vama. Prema vašem ponašanju na stranici mi prilagođavamo sadržaj i prikazujemo vam relevantne ponude i proizvode. Pritiskom na gumb 'Svi kolačići' ili bilo koju poveznicu izvan ovog prostora također pristajete na korištenje cookiesa (kolačića) i proslijeđivanje informacija kako bi prikazivali ciljane reklame na društvenim mrežama i drugim stranicama. Možete isključiti personalizaciju i ciljano oglašavanje u bilo kojem trenutku u postavkama privatnosti.
Nužni kolačići
Uvijek aktivni
Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom korištenja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.
Postavke
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice.
Marketing
Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice.