SPP-R200 iznimno je malen i lagan prijenosni termalni printer koji se koristi za ispis računa/karata i etiketa. To je profesionalan pisač koji predstavlja idealan izbor u uvjetima u kojima se traži mobilnost, kao što su barovi, restorani, službe za kućnu dostavu i slično.SPP-R200 ističe se brojnim značajkama kao što su brzina ispisa do 90mm/sec, dugotrajna litij-ionska baterija sa mogućnošću neprekidnog rada od 8 sati (stand-by: 14 sati; korisnici sa jednim punjenjem baterije mogu iskoristiti do 10 rola papira), bluetooth komunikacija, itd… Najveći korisnik ovog uređaja je DHL grupa uz poptpunu opremljenost dodatnim opcijama koje optimiziraju poslovanje.
Megabajt.hr se prilagođava vama. Prema vašem ponašanju na stranici mi prilagođavamo sadržaj i prikazujemo vam relevantne ponude i proizvode. Pritiskom na gumb 'Svi kolačići' ili bilo koju poveznicu izvan ovog prostora također pristajete na korištenje cookiesa (kolačića) i proslijeđivanje informacija kako bi prikazivali ciljane reklame na društvenim mrežama i drugim stranicama. Možete isključiti personalizaciju i ciljano oglašavanje u bilo kojem trenutku u postavkama privatnosti.
Nužni kolačići
Uvijek aktivni
Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom korištenja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.
Postavke
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice.
Marketing
Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice.